me too... License problem... Can anybody fix it ?It has license issue, you, I can't able to publish this theme
me too... License problem... Can anybody fix it ?It has license issue, you, I can't able to publish this theme
Thanks a lot brother i will enjoy this themeFocal Theme V11.2.1 a premium theme from themes.shopify.com cracked
Enjoy it.
Sente comprando a versão Oficial ou pagando um programador para desbloquear. Caso consiga não esqueça de disponibilizarEu queria a versão mais recente do tema, onde posso encontrá-la?
Poderia informar a quanto tempo tem a sua conta? E que com a ultima atualização da Shopify alguns novos desbloqueios so estão funcionando em contas novas. Se puder informar para que tenhamos uma base eu te agradeço.Tem problema de licença, você, eu não consigo publicar esse tema
Bom dia este tema é para Shopify, não funciona no wordpress.nossa, eu estava procurando esse tema wordpress há muito tempo
Obrigado
Poderia informar quanto tempo tem a sua conta? E que com a última atualização do Shopify alguns novos desbloqueios estão funcionando em contas novas. Se informar para que tenhamos uma base eu te agradeço. Pode verificar em uma conta nova se esta ok?Tem problema de licença, você, eu não consigo publicar esse tema
I can remove the license protection. Just need a copy of it.Feel free to buy the Official version or pay a programmer to unlock it. If you can, don't forget to make it available
Post automatically merged:
Could you tell me how long you've had your account? And with the latest Shopify update, some new unlocks are only working on new accounts. If you could let me know so we can have a basis, I'd appreciate it.
Good morning, this theme is for Shopify, it does not work on WordPress.
Could you tell me how long your account has been? And that with the latest Shopify update, some new unlocks are working on new accounts. If you could let me know so we can have a basis, I would appreciate it. Can you check on a new account to see if it is ok?