merci pour cette addon. merci pour cette addonUseful module to customize the customer registrations.
Custom Registration Form - Add Address, Custom fields
You can now easily add custom fields to your registration form to collect additional customer information. Utilize the data for analytics and marketing plans. Add text, checkboxes, Multiselect, Dropdown, or other extra fields as your need.addons.prestashop.com
Me gustaría saber por ejemplo si puedo incluir un campo personalizado que preguntase al usuario si quiere adherirse a un plan de puntos (tipo club de socios) mediante un chechbox. Gracias!!Useful module to customize the customer registrations.
Custom Registration Form - Add Address, Custom fields
You can now easily add custom fields to your registration form to collect additional customer information. Utilize the data for analytics and marketing plans. Add text, checkboxes, Multiselect, Dropdown, or other extra fields as your need.addons.prestashop.com
Hello, It’s possible, but I can’t say that in Spanish.merci pour cette addon. merci pour cette addon
Post automatically merged:
Me gustaría saber por ejemplo si puedo incluir un campo personalizado que preguntase al usuario si quiere adherirse a un plan de puntos (tipo club de socios) mediante un chechbox. Gracias!!
Post automatically merged:
Me gustaría saber por ejemplo si puedo incluir un campo personalizado que preguntase al usuario si quiere adherirse a un plan de puntos (tipo club de socios) mediante un chechbox. Gracias!!